miercuri, 26 august 2015

DONJONUL DE LA RACHITOASA: O REVENIRE SI UN EXPERIMENT INTERESANT

O EXPERIENTA DEOSEBITA

  Donjonul in aer liber de la Rachitoasa s-a terminat,pentru moment, si a fost un succes relativ. A fost totusi o experientza fantastica pentru cei doar patru sclavi participanti, care au trait cele mai grozave momente BDSM posibile in Romania, iar eu mi-am adus aminte de vremurile mele bune, cind torturam  chiar si grupuri de pina la 4-6 sclavi odata. Sclavii participanti (un cuplu din Oltenia si doi sclavi masculi din Cluj si Iasi) au trait cite 48 de ore de umilire din cea mai pura, atit fizica, cit si psihica, cu tortura, viol, dominare fizica si verbala, si cu aplicarea unui mare numar de tehnici soft si hard, traind -dupa cum au recunoscut chiar ei mai tirziu- cea mai extraordinara si completa sedintza BDSM din viatza lor..


A fost insa si o experienta totusi incompleta, caci cu exceptia cuplului oltean nu am avut decit sclavi disparati, iar mie mi-ar fi placut sa torturez grupuri de  macar 3-4 sclavi, sclavi si sclave pe care sa-i pun sa se tortureze, sa se posede si sa se umileasca intre ei, dar n-a fost sa fie. E drept ca a fost si prea putzin timp la dispozitie, caci ideea mi-a venit tirziu, iar perioada propice anul acesta a fost extrem de limitata (1-15 iunie). Locul ales, niste tufarisuri din marginea unei paduri inconjurate de finetze, era extrem de potrivit, caci de obicei intre 20 mai si 15 iulie din fiecare an nimeni nu mai trece pe acolo, ca sa nu calce iarba de fineatza. Insa anul acesta, din cauza secetei, cositul a inceput cu o luna mai devreme, asa ca si termenul propice a fost mult mai scurt. Insa un oarecare succes  tot a fost, dupa cum voi arata mai incolo.

  Donjonul a fost organizat intr-o mica poiana aflata in mijlocul tufarisurilor dese si tzepoase si a fost foarte simplu: un loc curatzat de vreascuri si resturi vegetale in suprafatza de citziva ari,, un parcurs ce trebuia strabatut in genunchi sau in patru labe, niste arbusti curatzatzi de spini si crengi ce au fost folositzi pentru atirnare, sau suspendare ori imobilizare, si un cort pentru dormit in noptile racoroase. Cam asta a fost tot. Si ,bineintzeles, eu, cu experientza si atitudinea mea de sadic expert, si trusa mea cu instrumente de tortura.
  Sclavii participantzi nu au fost tocmai grozavi, cu exceptia celor doi olteni, care sint tineri si frumusei, si mi-a facut placere sa-i regulez intre seriile de torturi. Ceilalti doi au fost un lungan cu buze groase si ochi spalacitzi si un grasan de vreo 50 de ani, la fel de apetisantzi ca si doua bidoane ruginite.  :) Dar ,cum aspectul nu are nici un fel de importantza pentru sadici,i-am acceptat si asa..Pentru sadici nu conteaza carnea si aspectul        vizual, ci atitudinea de sclav veritabil si nevoia acestuia de suferintza. Deci au fost si ei OK, totusi.

  Drumul pina la poiana-donjon a fost lung si obositor, dar cu atit mai excitant, caci tensiunea se acumuleaza mai bine la drum lung.A fost foarte mult urcush, vreo trei kilometri prin padure, dar si cu multe opriri de refacere, iar odata ajunsi la locul...faptei i-am lasat sa se odihneasca vreo doua-trei ore (imobilizatzi, ce-i drept).

CUM ESTE LA INCEPUT

  Ca sa va dati seama cum se desfasoara o sedintza -maraton de-a lui Zonner, si sa vedeti ce-ati pierdut prin neparticipare, o sa va prezint ceva mai detaliat cum s-a desfasurat -in mare- experientza de la Rachitoasa.

  Dupa ce am stabilit intilnirea cu sclavul/ii interesat/i, i-am asteptat in zona in care stabiliseram locul de intilnire, si-i indrumam prin telefon pina la mine. Sclavii imi cunosteau regulile, si stiau ca trebuie sa le urmeze ad-litteram. Stiau deci ca nu trebuie sa ma priveasca niciodata in ochi, ca trebuie sa faca intotdeauna tot ceea ce le cer eu, sa nu vorbeasca neintrebati, sa ceara voie ca sa vorbeasca, etc...
  Pe drumul pina la donjon nu se intimpla nimic deosebit, caci nu stiai cu cine te poti intilni. Pina la padure drumul era destul de anost, si nu vorbeam intre noi. De-abea in padure incepea cu adevarat faza BDSM, chiar daca inca nu cu o tenta clara.
  In padure sclavii mi se prezentau, imi sarutau miinile si-mi declarau supunere, prosternindu-se in genunchi in fatza mea. Aici imi verificam de fapt sclavii, punindu-i sa-si dea pantalonii si chilotzii jos, pipaindu-i in vreme ce le urmaream reactiile, si introducindu-le   degetul mare in anus,iar sclavilor masculi le-am legat testiculele cu un siret lung, ce iesea prin prohabul pantalonilor. Nu-mi plac sclavii vorbaretzi, iar legarea coaielor de obicei taie cheful de trancaneala a oricarui sclav. Insa lunganul de la Cluj e pisalog si tot mai avea chef de vorbarie, si atunci i-am infipt in fren (atza preputzului) un ac de sigurantza mai mic, si usturimea l-a facut pe guraliv sa amutzeasca definitiv. Siretul prins de coaie il tzineam eu in mina si imi smuceam uneori sclavii, facindu-i sa mearga mai iute.O chestie foarte excitanta pentru un Dominator si foarte umilitoare pentru ei. Iar singura chestie BDSM pe care am mai facut-o pe drumul spre donjon a fost ca am urinat pina acolo doar in gurile lor, dupa ce i-am pus sa ingenuncheze. In rest, nimic pina la poiana.
  E drept, cu oltenii a fost  altfel, caci erau prea tineri si apetisantzi. Pe sclava am posedat-o pe la spate, din picioare, fara sa-i mai scot rochia, in vreme ce pe sotul ei l-am obligat sa se masturbeze stind in genunchi si privindu-ne, iar la sfirsit l-am pus sa-si linga sperma cazuta pe jos, prin iarba. Ceilalti doi, fiind prea uritzi, nu au avut parte de asa favoare. :))

  Dupa un urcus epuizant si un coboris printre tufe spinoase, am ajuns in sfirsit la donjon si a inceput sedintza propriu-zisa. I-am obligat pe sclavi sa se dezbrace, lasind pe ei doar o camasa (caci a fost o vreme cam rece), apoi le-am legat miinile la spate, antebratz pe antebratz si le-am pus o piedica de funie la picioare, in jurul genunchilor, in asa fel incit sa nu se poata ridica in picioare fara sprijin, le-am prins si o zgarda de funie la git, le-am acoperit ochii si i-am lasat sa se odihneasca vreo doua-trei ore. Asa au stat majoritatea timpului in cele doua zile ale sedintzei, legati ca niste animale nenorocite. Asa au mincat, dintr-o strachina pusa pe jos,au lipait apa din alt vas, si-au facut nevoile, au alergat in genunchi, minati de mine cu biciul, ca niste ciini de sanie, au dormit, s-au scarpinat frecindu-se de copaci, etc...
 De multe ori plecam cu treburi, si-i lasam asa, goi si legati, cu calus la gura si ochii acoperiti. Daca i-ar fi gasit cineva, va imaginati ce dandana ar fi iesit!  :))

...SI CE URMEAZA

 Am alternat tehnicile hard cu cele soft, caci nu-mi place sa-mi epuizez sclavii din prima si de la inceput. Tehnicile hard cresc in duritate si intensitate pe masura ce  se apropie finalul sedintei, cind aplic tortura anala, cea mai dureroasa si epuizanta, ce necesita mai apoi o perioada de refacere destul de lunga.
  Spre exemplu, de obicei in prima zi aplic doar bataie la talpi (bastinado,fallaka) si ace, plus flagelare doar pe fese si de mai mica intensitate. In a doua zi urmeaza alte ace (in alte locuri, mult mai dureroase), flagelarea pe spate si burta, si in final tortura anala, care-i lasa latzi si cu ochii in lacrimi.
  Dar in prima zi, dupa refacere si bastinado ,urmeaza dresura. In genunchi si cu miiniule la spate, cu un batz in gura de care e prinsa o funie-hatz,sclavii trebuie sa alerge, minatzi cu biciul sau cu nuiaua lunga, pe un parcurs printre tufe, pina ce nu mai pot de oboseala.Daca aveam mai multi amatori deodata as fi facut si un concurs, iar cel care iesea primul primea un premiu, iar ultimul o pedeapsa. Pe parcursul cursei le infig sclavilor in fund diverse dildouri, ca sa le imbunatatzesc viteza de reactie, dildouri cu marimi din ce in ce mai mari, sa-i usture! :)
  Cind imi vine cheful, ii cracesc si-i posed cum imi vine mai bine. De obicei ii pun mai intii sa ma linga in fund si sa-mi suga coaiele (singurele epilate la mine) ca sa ma excit si mai bine, iar mai apoi ii posed anal, vaginal sau oral, in functie de cit sint de apetisanti. Cei doi oltenasi au fost extra: fragezi, frumusei, potrivitzi de statura, supli, fata cu tzitze tari si fund bombat, baiatul cu pulica epilata si cur strimt... Niste bunaciuni, ce mai!  Minunat a fost sa-l fut pe tinarul sclav, in vreme ce-i framintam coitzele in palma! Grasanul de la Iasi era pe jumatate impotent: degeaba l-am pus sa se masturbeze, caci i-a ramas cirnatul mort, si doar i-am dat-o la supt. M-a lins insa in cur exceptional, are o limba lunga si pofticioasa!... Iar gura lui mare mi-a cuprins amindoua ouale in ea, si eu am oua mari, nu gluma!

  Sclavul cel lung de la Cluj a fost si el cam anost, si singura placere a fost sa-l fut cu fatza in sus (cam dificil!) si cu pula la vedere, in vreme ce il smuceam de siretul prins de coaie, e tot ce mi-a placut la el. Dar a rezistat foarte bine la dresura, mai mult timp decit ceilalti,si a primit in cur toate dildourile, fara sa circneasca. Numai la ace s-a vaietat,caci el crezuse ca eu bag ace doar de forma, ace de seringa, cum vazuse el in clipuri video,dar n-a murit din atita lucru!
   Fatuca a fost si ea dulce si carnoasa, cu pizdulice fierbinte,cur strimt si guritza frageda si priceputa. La ace a plins, ca si la bastinado. Pe ea si pe partenerul ei i-am lovit doar peste talpi si fese, caci aveam consemn sa nu le las urme vizibile pe corp. Cel mai fain a fost ca, fiind doi, i-a, putut tortura in vreme ce erau prinsi unul de altul, cu un dildo dublu infipt in anusuri, si picioarele legate unele de altele, fund in fund. Legati la ochi, cu miinile prinse la apate, i-am altoit cu un bici de funie, apoi i-am penetrat cu ace in subtiori si anus, si talpi si degete, in vreme ce-i ai posedam oral si urinam in gurile lor. E teribil de excitant, va asigur !

URO DUBLU SI ALTELE...

Tot cu cei doi am practicat si uro dublu...mixt. Am pus-o pe tipa sa urineze in gura sotzului ei, urinind si eu in acelasi timp, ambele jeturi de urina amestecindu-se n gura lui. Mi-a declarat la plecare ca a fost cea mai extraordinara experienta uro pe care a avut-o vreodata! Si tot pe olteanca am pus-o sa isi posede sotzul cu un strap-on improvizat dintr-un dildo de lemn prins cu o sfoara, dildo gros si lung, ce l-a facut pe sotzior sa geama de usturime, in vreme ce ma linea in fund si la talpi.

  De altfel, cel mai bine este cind -la o sedintza asa de lunga- sa ai la dispozitzie macar trei-patru sclavi (chiar si 5-6!), de ambele sexe, pe care sa ii obligi sa se posede intre ei,sa urineze in gurile celorlaltzi,sa se tortureze intre ei,sa faca sluj,etc... Pe tipi ii potzi imbraca in fete(am o gramada de lenjerie sexy si haine femeiesti!),, ii poti poseda tu sau alti sclavi sau sclave,ii poti pune sa se linga unul pe altul, sa se pedepseasca intre ei,sa te linga simultan in anus, subtiori, git si talpi, sa-ti suga scula si coaiele, sa cinte in cor in vreme ce se masturbeaza, sa-i imperechezi fund in fund cu cite un dildo dublu cit mai gros,etc...

 Ce-am mai practicat?   I-am picurat cu ceara fierbinte, i-am pus sa linga miere de pe coaiele mele, burta si anus,i-am atirnat de copaci si i-am lovit cu nuiaua,, i-am pus sa linga de pe jos scuipatzi si sperma, i-am pus sa latre, dindu-le bucatele de carne drept recompensa, etc.
  Noapte ii parcam in cort (a fost frig!), iar dimineatza le dadeam ceai cald, sa se incalzeasca, dupa ce imi lingeau talpile. Dupa tortura anala din final, in ziua urmatoare a trebuit sa le dau energizant, caci erau vlaguitzi si picau efectiv de  somn. Cu chiu cu vai i-am putut duce inapoi la locul de imbarcare, mai ales oltenii au fost efectiv epuizati.

  Au plins destul sclavii astia ai mei in timpul sedintelor, mai ales in momentele de virf ale torturii fizice, dar mie imi place sa ling lacrimi izvorite din suferintza reala. Au un gust nemaipomenit de bun, nu ca acelea pe care le lasa unii la comanda. si care au gust de apa chioara sarata!
  S-a rezistat foarte bine si la tortura anala, cea mai dificila dintre toate. Doar fata a lesinat, dar si-a revenit repede.

  Financiarmente, sclavii au iesit la un cost foarte bun si foarte accesibil. Drumul pina la Barlad i-a costat in funtie de distantza, dar de la Barlad la Rachitoasa microbuzul e vreo 12-15 lei. Toti s-au scos cu o cheltuiala de 50-200 lei de persoana. Iar ca necesar nu le-a trebuit decit mincare pe doua-trei zile si una sau doua paturi, ori un sac de dormit.

   Per ansamblu, eu as zice ca a fost totusi un succes, avindu-se in vedere ca a fost prima experientza de acest gen pe care am avut-o dupa mai mult de zece ani de pauza. Sper ca la anul numarul participantilor per sedintza sa fie mult mai mare si sa ma pot desfasura in toata splendoarea mea de sadic veritabil. Voi incerca sa realizez pina atunci si alte dispozitive de tortura, mai ales un butuc portabil pentru miini si git si unul pentru picioare, o cruce cu chingi pentru atirnare,o scindura cu catuse pentru imobilizat miinile si picioarele simultan, etc... Dar si un dispozitiv pentru prins testiculele la spate,unul pentru imobilizat limba si un batz cu catuse pentru tzinut picioarele indepartate. Va fi sublim!  :)

DE CE E DURA PRIMA SEDINTA

  Pentru cei care ma critica pentru ca imi tin sclavii/ele imobilizati/e in permanenta si aplic metode dure, trebuie sa fac unele precizari:
  Sint sadic profesionist si nu fac greselile pe care le faceam in tineretze. DE ACEEA imi imobilizez sclavii total in perioada primei sedintze, caci stiu ca multi sclavi au tendinta de a se comporta neprevazut si nedorit la aplicarea anumitor tehnici, ferindu-se, parind loviturile, refugiindu-se in vreun colt al camerei sau pur si simplu parasind sedintza, de multe ori din motive de-a dreptul ridicole.
  Am patit si eu asemenea incidente cu sclavi neascultatori, in tinerete, si stiu ca doar imobilizarea cu piedica ii va face complet docili si in stare sa suporte incercarile pina la sfirsit. Chiar si sclavii cu experienta, care se considera experimentati pot sa clacheze, mai ales in fatza unor noi incercari, cu care nu sint obisnuitzi.

  Apoi, tot la prima sedintza aplic tehnicile dure (ace, orgasm denial,bastinado si tortura anala), tot ca o masura de prevedere.Nu sint axat doar pe tortura fizica hard, cum s-ar crede, ci si eu apreciez in primul rind dominarea psihica. Dar, tot din motive de sigurantza,aplic la prima sedintza mai ales tortura fizica hard pentru a-mi verifica gradul de submisivitate al sclavilor participantzi, experientza pe care o au in domeniu si nivelul de rezistentza la tortura fizica, pentru ca mai tirziu sa-mi pot adapta tehnicile in functie de nivelul de rezistentza REAL al sclavului in chestiune. Tehnicile dure de bastinado,tortura anala, spanking, flagelare imi permit sa canalizez psihicul sclavului in asa fel incit acesta sa accepte si sa efectueze mai tirziu orice ii cer, chiar si cu membrele libere fiind, -caci eu ador in special punerile in scena somptuoase cu sclavi-servitori m/f imbracati sobru dar fara pantaloni/fusta ce ma servesc in vreme ce-i umilesc si-i posed fara jena. Insa asemenea scene cer sclavi autentici, cu atitudine veritabila, care nici nu circnesc cind li se cere ceva foarte injositor, si eu asemenea sclavi incerc sa formez in urmatorii ani.
  Brutalizarea fizica, coroborata cu umilirea psihica era utilizata si in antichitate, in scolile de sclavi de atunci, si avea rolul de a fortza sclavul sa-si atinga limitele supreme de rezistentza fizica si psihica, ,modelindu-i caracterul inasa fel incit orice urma de vointza constienta sa dispara din personalitatea sa si sa se tansforme intr-un robot ascultator pina la sacrificiu. E drept ca pe atunci se aplicau tehnici extrem de dure, care sint astazi majoritatea interzise de legi, dar cine doreste sa creeze sclavi BDSM veritabili aplica si azi metode asemanatoare.

CE VREAU EU SA REALIZEZ

  Cu sclavi transformati astfel eu pot crea spectacole grandioase. Imaginati-va niste sclavi-servitori cu livrele somptuoase, palarii, peruci si pantofi de lac, dar in fundul gol si cu cite un dildo infipt in fund, care se masturbeaza asezati in picioare ,unul linga altul, in vreme ce, cu fetzele grave cinta un imn sau o oda! In vremea asta, eu maninc, asezat la o masa, pe spinarea unui sclav-scaun, servit de doi sclavi tineri fata si baiat, pe care-i ciupesc de putze,tzitze, buci, in vreme ce ciugulesc sin felurile de mincare. Un sclav-ciine/catzea vine si se gudurain patru labe pe linga mine, si eu ii arunc resturi de mincare pe cae le inhatza din zbor sau le culege cu gura de pe jos. Dupa ce termin de mincat si baut, un sclav-shervet imi linge resturile de sos de pe degete, iar eu a duc si urinez in gura unui sclav-bideu. Excitant, nu-i asa ?

  Sau: sclavi masculi, imbracati femeieste, cu testiculele legate, peruci , buze date cu ruj,funditze,patofi cu toc inalt,bluzitze si fustitze, si sclave-servitori, imbracate barbateste, cu cite un strap-on prins de briu. Sclavele ii poseda pe sclavii-femei, iar eu pe cine se nimereste.
  Sau o haita de sclavi-ciini, complet goi, in patru labe, asmutiti sa vineze si sa imi aduca un sclav-mistret! Sau sa posede o sclava-catzea, in maniera nuntzilor de ciini!
  Ori citeva perechi de sclavi prinsi fund in fund cu cite un dildo dublu, si fortzatzi, sub lovituri de bici sa se miste prin camera si sa execute diverse treburi penibile!
 Sau sclavi-sapun, vreo cinci sau sase, care sa imi curetze tot corpul cu limbile lor, inainte de a ma duce la dush. Am mai trait experientza asta, si a fost exceptional!
  Ori un concurs pentru sclavi, care la inceput trebuie sa urineze cu totii intr-o galeata asezata intr-un coltz. Concursul poate fi de alergari in patru labe, mentinerea erectiei,greutati trase cu coaiele sau cu un dildo infipt in fund,, rezistentza la intzepaturi fara geamat, ciugulit boabe de pe jos, tras de fiunie legata de coaiele a doi sclavi, etc...  Cistigatorul suge scula Stapinului, in vreme ce toti ceilalti il ling in fund, iar ultimul este obligat sa bea toata urina adunata in galeata! ;)

 ETC...ETC...ETC...

  Pentru asemenea puneri in scena am insa nevoie de sclavi care sa nu clacheze psihic, care sa stie sa accepte cu rabdare orice le cer. Si doar prin metodele mele dure pot reusi sa creez astfel de sclavi!

   Niste sclavi neascultatori nu pot fi folositi la asa ceva. Imaginati-va un sclav care se cara acasa doar pentru ca a cazut in nas si singereaza,sau o sclava ce vrea sa plece pentru ca s-a julit la un picior ! Ori un sclav ce se supara pentru ca ii vorbesti nepoliticos! Sau unul care vrea sa plece pentru ca i-ai tras o palma. Sau pentru ca i-ai cerut sa-ti bea urina, si el nu-i invatzat. Ori un sclav ce izbucneste in ris daca ii ceri sa se masturbeze in timp ce cinta FLORICELE PE CIMPII . Sau unul care vrea sa o stearga pentru ca n-ai costum de latex, asa cum a vazut el prin clipuri video, etc...
  Legati si impiedicati, sclavii trec si peste singerari usoare, julituri, palme sau invective, si suporta cu usurintza si uro, si bastinado, si nici nu se mai uita la costum, aspect sau tipul locatiei! De asemenea, dupa ce au fost flagelati ca lumea, batuti peste talpi, intzepatzi si torturatzi cit mai hard -imobilizati fiind- , mai tirziu accepta plini de supunere si umilintele pe care le reclama punerile in scena imaginate de mine si incercarile de atunci li se vor parea foarte usoare si acceptabile, ba le vor produce si placere.

  O SEDINTA OBISNUITA CU ZONNER

  Si acum, cite ceva si despre sedintele mele obisnuite. In afara de aceste sedinte-maraton ( ce pot dura si pina la o saptamina, dar in general dureaza doar o zi-doua) -de obicei sedintele mele au o durata de vreo opt-zece ore si minim cinci-sase. Aici sint mai dur, caci aplic in acest rastimp si ace, si orgasm denial, si flagelari in mai putina vreme si cu mult mai putin timp de refacere intre tehnici. Pauzele dintre torturi sint scurte (15-30 de minute), iar tehnicile dureroase se succed mai frecvent.
  De obicei, sclavul mi se prosterneaza dupa ce intra pe usa si imi saruta mina in semn de supunere, iar apoi il leg la ochi. Acoperirea ochilor ii da o stare de nesigurantza si-i sporeste pentru un timp scurt docilitatea. Il oblig apoi sa-si scoata hainele si eventual pantalonii, in vreme ce eu il sprijin. Apoi ii leg miinile la spate, antebratz pe antebratz, in asa fel incit nu se mai poate elibera singur si nu mai poate para loviturile nicicum. Mai apoi il pun sa ingenuncheze, sii ii leg genunchii cu o sfoara-piedica, astfel incit intre picioare sa fie o distantza de cca 30-40 de centimetri, ceea ce face imposibila ridicarea in picioare fara sprijinul meu. apoi il dezgolesc, dindu-i chilotii jos si lasindu-i descoperite organele genitale si fundul. Dezgolirea incompleta este perceputa ca fiind mult mai rusinoasa si umilitoare,mai ales daca este realizata in fatza unei Stapine, caci expunerea doar a partilor intime il face pe sclavul mascul sa se simta ca un obiect sexual, ca o cirpa biologica fara vointza personala.
 Asa dezgolit si legat la ochi, ingenuncheat, incep sa-l chestionez pe un ton aspru, cerindu-i date despre  viatza lui intima (masturbare, preferinte erotice,cum isi imagina el sedintza, daca nu se simte rusinat sa fie expus astfel, despre dotarea si preferintele lui sexuale, despre prieteni si cunoscuti : ce parere ar avea ei daca l-ar vedea expus astfel, etc.).. In timpul acesta ii dau bobirnace peste penis, mameloane, nas, burta,gura, ii infig un deget in anus apoi i-l dau sa-l linga, ii dau palme peste fatza, fese, burta, ii cintaresc ouale in mina sau pe laba piciorului, ii introduc vreun dildo mai subtire in anus, etc...
  Apoi ii leg testiculele cu un siret, iar daca are erectie ii trag fulgerator un dos de palma peste gland si i-o "omor" pe loc. Daca e sclava femela, de obicei ii dau un "cioc" rapid, dupa ce ii umplu anusul si vaginul cu cite un dildo gros.
  Urmeaza de obicei prima tehnica dura:  bastinado (fallaka): bataia la talpi cu varga, cu lovituri apasate, pe toata suprafatza talpii. Stiu s-o fac sa fie extrem de dureroasa! Apoi urmeaza dresura: minatul prin camera cu un hatz prins de un calus , sub lovituri de bici peste buci si peste spinare.  Ii min de colo-colo, ca pe niste catiri pusi sa traga o carutza, chinuindu-i dupa pofta inimii, pina ce nu mai pot de oboseala. Urinez doar in gurile lor, aceasta fiind singura bautura pe care o vor avea pe timpul sedintei.
  Dupa o pauza de refacere, trec la faza a doua. Incepe tortura cu ace, mai intii in zone mai putin sensibile, iar mai apoi in zone din ce in ce mai dureroase. La fel incep sa le introduc in anusuri dildouri din ce in ce mai groase, asezonate cu lovituri de bici/nuia peste spate, buci, degete, urechi, etc... Ii pot masturba un pic si ii pot lasa neterminati si excitati, in vreme ce ma roaga, cu lacrimi in ochi, sa-i ajut sa sfirseasca. Daca ejaculeaza ,totusi, ii oblig sa-si linga propria sperma de pe jos, in vreme ce-i altoiesc cu nuiaua.
 Dupa ce au trecut primele 3-4 ore, vine pauza de masa. Le dau sa manince de obicei dintr-o strachina pusa pe jos, de obicei o mincare cu mult sos, care le murdareste toata fatza. daca sint cel putzin doi, ii pun sa-si linga resturile de mincare de pe fetze, lingindu-se unul pe altul. Pot urina intr-o craticioara si-i oblig sa lipaie urina, totul cu miinile legate la spate.
  Apoi vin in general imobilizarile in pozitii cit mai umilitoare si o sedinta de ace in cele mai dureroase zone (spatiile dintre degete,buricele degetelor, in jurul pizdei (exista pizda si la barbati!), in spatele genunchilor, in jurul anusului, etc...). De obicei ii si posed sexual, in anus, vagin sau gura. Le pot face si CBT, breast torture, tortura limbii,, ii pun sa ma linga-n fund sau sa-mi linga ouale unse cu miere/frisca/smintina/sos, etc, ii pot epila dureros pe anumite portiuni ale corpului, ii pot forta sa-si bea propria urina, sa linga scuipati, mucozitati si flegme, sa-mi linga transpiratia de pe corp, ii pot mumifica, fortza sa se masturbeze, etc... Singurul moment cind ma port mai tandru e atunci cind acestia pling de durere si de umilintza: le sarut literalmente ochii, lingindu-le lacrimile! :)

 La final aplic de regula tortura anala: o metoda proprie foarte dureroasa si epuizanta, ce-i face pe unii sa lesine de durere. Dupa aceasta ii las sa-si revina (au nevoie de minim o ora!) si ii las sa plece si sa-si traiasca extazul acasa, in sigurantza si liniste Cam asa arata deci o prima sedintza-standard cu Zonner. Celelalte sint de obicei axate pe umilirea psihica si pe role play, dupa cum am mai precizat.

 PREFERINTE,POSIBILITATI,LIMITE...

  Precizez ca nu aplic niciodata ceea ce vor sclavii: e dreptul meu de Stapin sadic. Daca sclavii au vreo preferintza, aceasta poate fi aplicata in vreo sedintza ulterioara (feminizare,mumificare, fisting,CBT, etc...) E o alta forma de tortura perversa, interzicindu-i sclavului sa obtina ce vrea el. Si chiar si atunci cind aplic ceea ce vrea el o fac in maniera proprie, diferita de ce isi imagina el.
  Durata sedintei se negociaza cu sclavul (intre 6 si 12 ore) dar poate fi mai scurta sau mai lunga, insa niciodata cu mai mult de 5)% din durata stabilita. De altfel, singurele lucruri pe care le negociezsi le aplic intocmai, in intelegere prealabila cu sclavii participanti sint:
1-DURATA SEDINTEI (minim 6 ore, dar de obicei 8-12 ore)  caci nu doresc sa incarc inutil timpul sclavilor
2-URMELE VIZIBILE PE CORP. Aplic doar tehnici care nu lasa urme vizibile, daca sclavii cer asa ceva.

  Posed o trusa de tortura cu instrumente artizanale foarte bine garnisita. Am o colectie de ace si bolduri, vreo 15 dildouri de lemn simple/duble, de diverse lungimi si grosimi, funii, sfori, sireturi, vergi,nuiele, bice ceara, miere, ulei, spirt, o mica trusa de prim-ajutor,, chingi,calusuri,cagule, dispozitive de tzinut gura cascata, etc...Am insa o foarte mare imaginatie, si pot utiliza o gramada de unelte si ustensile pentru scopurile mele: pot face instrumente de tortura din aproape orice. De obicei insa folosesc doar o parte din trusa, caci daca ar fi sa o iau pe toata mi-ar trebui o valiza foarte mare!

  Precizez ca totrura anala e o tehnica secreta: este foarte dureroasa si epuizana, dar nepericuloasa.  Necesita, intre altele ace si un dildo special cu pompon, dar nu numai. Nu e nici ardere, nici oparire cu apa sau ulei fierbinte, nici zgiriere, si nici macar fisting (introducerea miinii in anus) -cum cred unii. Acestea lasa si urme, si sint si foarte periculoase. Tehnicile mele sint sigure, insa constituie secretul meu, si nu dau informatii prealabile nimanui. Cine vrea sa stie despre ce-i vorba trebuie sa accepte o sedinta de tortura cu mine.

 Nu prea am limite: sint dispus sa incerc multe tehnici pentru care inca nu am experientza: electro torture, sufocare, fire play, scato, zoo, etc... Scato am practicat o singura data si m-a deranjat mirosul, dar pe malul unui ri ori lac sau la mare cred ca s-ar putea realiza, daca-i vara.
  Nu fac insa sex cu minori (verific virsta!) si in niciun caz cu copii, nici nu practic cu persoane bolnave, ce nu ar putea rezista la tehnicile dure ( cardiaci, astmatici, reumatici, epileptici, artritici, ulcerosi, si nici cu persoane drogate sau in stare de ebrietate.

  Nu ma intereseaza insa virzta (totusi: minim 18 ani!), sexul,aspectul fizic,greutatea,etnia, rasa, inaltimea, parametrii corporali,dotarea sexuala, potenta, starea sociala sau locul de resedinta. Torturez cu placere si tineri si batrini,si barbati si femei,grasi, slabi, inalti, scunzi,albi, tuciurii, sau negri ori galbeni,evrei, crestini sau musulmani, catolici, ortodocsi sau protestanti,cu cur mare sau mic,tzitze mari sau inexistente, frumosi sau uritzi,cu pizda larga sau strimta,pula lunga sau foarte mica, impotenti sau virili, virgini sau experimentati, parosi sau epilati,cu par lung sau cu chelie, cultivati sau agramati, tacuti sau vorbareti, etc.... Tot ce vreau e atitudinea veritabila si dorinta sincera de a fi umilitzi si torturatzi.
  Prefer insa in general cuplurile mixte mature sau perechile de sclavi f/m cu oarece experientza, ori grupuri de 3-6 sclavi , pe cit posibil cu o locatie adecvata. Asta inseamna o casa, cabana, vila, salupa acoperita, vapor, grota sau chiar o poiana discreta. Apartamentele de bloc nu sint adecvate, caci sint multi vecini curiosi, si eu fac foarte mult zgomot: ma ratzoiesc la sclavi, ii pocnesc, urlu la ei, ii biciuiesc, ei gem, tzipa, se zvircolesc, etc...
VINE IN CONTINUARE...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu