miercuri, 11 octombrie 2017

Să mai și rîdem: Prima mea ședință de dominare...

Ca să vă mai îndulcesc un piculeț pilula, vă voi povesti aici cum a fost prima mea ședință de dominare (ca de tortură nici nu se punea problema). O ”ședință” așa de penibilă, că mă cuprinde groaza numai cînd îmi amintesc de ea.
 Eram, deci, student la București. Cum încă din adolescență îmi plăcea să îmi imaginez că torturez și umilesc persoane, iar după Revoluție am descoperit că există și alte persoane ce gîndesc ca mine și chiar vor să fie torturate și umilite, am decis să mă arunc cu capul înainte în vîrtejul mișcării sadomaso (termenul de BDSM încă nu pătrunsese la noi, fetișurile fiind asimilate tot cu sadomasochismul). Am dat deci niște anunțuri lălîi prin reviste de gen (mai ales prin RENDEZ-VOUS MAGAZINE și SEXY HOT LIFE), unde căutam amatori pentru îndeplinirea fanteziilor mele...bolnave. Precizez că pe atunci în nici un caz nu mă consideram sadic, și îmi plăcea să practic mai degraba sexul cu unele perversiuni.BDSM: legare, suspendare, bătăi la popou, mușcături, sex oral,sex anal, penetrare cu diverse obiecte,etc... Nu practicam nici uro, nici nu-mi dădeam curul la lins, căci mă pupam cu sclavii și mai ales sclavele la greu, și mi se părea scîrbos să pup o muie care m-a lins în cur sau în care m-am pișat :))  Singurul lucru care mă deosebea de alți practicanți de soiul meu erau acele, căci aveam o mică trusă de ace bine garnisită, cu de la ace de seringă și ace de cusut, și pînă la ace pt acupunctură ori bolduri mari cu bilă în cap. Altfel, trusa mea de instrumente era la fel de jalnică ca și mine: consta in cîteva bucăți de funie, un ghem de sfoară, o sticlă cu gîtul foarte lung, (pe post de dildo),cîteva nuiele, o centură, și...cam atît.

Pe vremea aia internetul nu exista, sau era ,oricum inaccesibil. Ca să te poți întîlni cu cineva necunoscut, dădeai anunț în reviste de gen, și stabileai întîlnirile prin poștă sau la telefoane publice, cu cartelă, căci nici mobile nu erau, încă. Am dat sute de telefoane, mîncînd grămezi de bani, ca să discut cu tot soiul de amețiți ce voiau doar sex și căutau relații, sau chiar mă confundau cu vreo gagică :))  Iar minute grastis nu-ți dădea nimeni. Am discutat cu fete și băieți care numai să facă pasul cel mare nu se hotărau. Și, în plus, mă căutau numai lungani și grăsani, urîți ca naiba și cu mutre blegi sau disperate, deși precizasem clar în anunțuri că voiam tipi minioni și supli, sau tipe faine.
Luni de zile am pierdut vremea de pomană, și începusem să disper. Mulți renunțau în ultimul moment, de ajunsesem să turbez de furie.
 Pînă la urmă, am hotărît să mă arunc asupra primei victime care îmi va ieși in cale, și să văd ce-o ieși. Fată, băiat, urît, frumos, deștept, prost... cur să aibă și piele bună de bătucit! Și prima mea experiență avea să se desfășoare astfel undeva pe lîngă Piața Sudului, în spălătoria unui bloc cu zece etaje, în compania unui lungan plin de coșuri, pe care îl chema Adrian sau Andrei.
 Acesta era singurul dintre cei cu care corespondam care îmi punea la dispoziție și un spațiu oarecare, căci eu locuiam in gazdă la o bătrînă in Militari, și nu aveam spațiu. Și ce mai ședință a mai ieșit... mamă,mamă!

Ne-am întîlnit la stația de metrou, și prima impresie a mea despre el nu era deloc prea pozitivă: era un lugan de vreun metru nouăzeci, plin de coșuri, cu părul cam zburlit, buze groase și ochi spălăciți... ce mai!... O frumusețe! :)) Mi s-a pus un nod în gît, dar hotărîsem să merg pînă la capăt, orice s-ar întîmpla. Am zîmbit bleg și l-am urmat pînă la ”CUIBUȘORUL DE NEBUNII” unde urma să se petreacă marele fîs: o spălătorie în care Adrian pusese niște cîrpe pe jos pe post de saltea. Adusese și el niște sfoară și ...o mătură.
Îmi venea oarecum greu să încep, și l-am întrebat cum facem.  El a propus sîne dezbrăcăm mai întîi, iar eu să îl leg, ceea ce am și făcut. Contrar a ceea ce mă așteptam, nu mă excitasem deloc. Și nu era de mirare, căci fiind mai degrabă fetișist, eu acordam o foarte mare atenție aspectului fizic și vîrstei, iar grașii și lunganii nu mă excitau deloc. Iar privirea lui pofticioasă și zîmbetul libidinos și unsuros mă blocau și mai mult. Eu eram frumușel, față de el, făceam sport, aveam picioare faine și musculoase, eram bine clădit și o figură net mai simpatică (nu ca azi!), iar ăla parcă era Moartea-n-vacanță! Nu mai spun că avea penisul mai lung ca al meu, și mă simțeam parcă dominat de el, atît prin lunginea pulei cît și prin statură. Doar ouăle mele erau mai groase ca ale lui, dar chestia asta nu mă făcea să mă simt deloc mai bine!

Nu știam ce să fac, îmi zburaseră din cap toate etapele operațiunii, atît de bine puse la punct din vreme. Am început să îl întreb ca prostul ce ar trebui să îi fac, și el, pricepînd că m-am blocat, a început să îmi dea idei. L-am întins pe spate, cu mîinile legate, și am început să îl pălmuiesc peste buci și pulpe, din ce în ce mai tare. L-am masturbat o vreme, dar nici el nu avea experiență, așa că a rămas bleg, ca și mine. Pînă la urmă, i-am înfipt două ace de cusut în sfîrcuri și vreo trei în prepuț, apoi am încercat să-l fut în cur, dar... fără succes. Ca să mă răzbun pe lipsa de erecție, am luat o bucată de funie și am început să-l alerg prin cameră, biciuindu-l cu funia peste spate, gît, buci, tălpi, pînă ce a spus că a obosit. Atunci am încercat să i-o trag iarăși dar tot degeaba. I-am dat-o la supt, și într-un final am ejaculat bleg și fară nici o plăcere. Am mai utilizat oleacă biciul improvizat, lovindu-l la subțiori, spatele genunchilor, piept, în jurul penisului (locuri pe care mi le indica el), apoi, văzînd că nu mai am nici un chef, l-am dezlegat, ne-am îmbrăcat, și am șters-o la iuțeală. O vecină care venise să pună rufe la uscat s-a uitat în urma noastră ca la doi strigoi. Nu m-am mai întors niciodată acolo, și nici nu l-am mai căutat pe acel Andei/Adrian niciodată. Și nici el pe mine!

Mai tîrziu am înțeles că în BDSM nu contează de fapt sexul, iar aspectul și vîrsta nu au nici o relevanță, căci a domina nu înseamnă a face sex, ci a poseda în scop de umilire, dar aveau să treacă vreo trei ani pînă ce aveam să aflu chestia asta...

Un comentariu:

  1. La mine prima dominare a fost atat de romantica, incat nu a placut niciunuia dintre noi- eu una nu am mai vrut sa ma intalnesc cu el niciodata, desi saruta foarte bine si la mine sarutul ok e chiar raritate- o amestecatura de vanilla cu kinky, si lunga vreo 5 ore. kk Nu ma amuza sa imi amintesc de prima intalnire, mi se face greata.

    RăspundețiȘtergere